Rex

In aceste zile in care am facut o pauza de postare, canicula m-a chinuit si nu doar pe mine ci si pe cei din jur. 😉 M-am gandit la ce subiect as putea deschide intr-o seara caniculara si plictisitoare. Am mai REvazut cateva poze si am ajuns la concluzia urmatoare: my little dog   cainele meu merita sa apara pe blog! :)) Si nu la orice categorie caci merita un loc aparte. 😛

So, iata mai jos cateva poze din „copilaria” sa si de la shooting-ul de luna trecuta.

Primele luni de viata:

Vesel, in natura:

 

 

 

 

 

 

 

Uitandu-se dupa admiratoare:

Insetat si suparat:

 

 

 

 

 

 

 

Obraznic, alintat peste masura, lenes pe timp de vara, suparat cand nu ii dai atentie, fericit cand petreci cu el cateva minute, gelos pe cei care incearca sa ii fure admiratorii, mandru, sfidator cu ceilalti caini din jurul sau. Cam asa as putea sa il descriu. In rest, totul reiese din poze. 🙂

Intr-un cuvant, Rex!

4 gânduri despre “Rex

Lasă un răspuns

