High School

High school, high school, high school. Acestea sunt cuvintele care de cateva zile incoace mi-au umblat prin minte si nu am putut scapa de ele.  Dar uite ca maine voi putea renunta la acele intrebari chinuitoare, ganduri solicitante si la emotii. :> Voi fi liceancã! Off, entuziasmul asta. Dar lasa… 4 ani de liceu trec repede. Cred! :-”  Profesori noi ( fiecare cu alta personalitate :-s ), colegi noi si alte experiente. :>

Cateva amintiri imi trec fugitiv prin minte. Dar imediat incerc sa le uit si sa ma gandesc la ceea ce se va intampla incepand de maine. Acum o sa fiu eu in postura de liceanca si nu o sa ma mai amuz pe seama celor mai mari care erau suparati de tezele dificile si profii duri. 🙂 Acum o sa vad EU cum se simteau EI la momentul respectiv. O sa imi dau seama ca nu le era usor, asa cum nici mie nu o sa imi fie. Si o sa ma rog sa mai fiu macar pentru cateva clipe in clasele gimnaziale. 🙂 Sa retraiesc acele momente impreuna cu fostii colegi, sa avem teme usoare si mai mult timp pentru distractie. Sunt constienta ca nu se poate, dar macar cu gandul sa zbor inapoi in trecut ( nu ca mi-as dori asa de mult ) . :))

Hm… cred ca ar trebui sa inchei discursurile melancolice, sa arat ca de fapt sunt ff. bucuroasa ca incepe scoala ( sunt una din putinele persoane ) si sa vad si lucrurile bune din viata de colegiu. :> Deoarece nu totul depinde de profesori si teme. :>

        So, la cat mai multe teme!

Un gând despre “High School

Lasă un răspuns

