High school 2

Uh, in sfarsit timp liber pentru a mai scrie cate ceva pe blog-ul dat uitarii… Pai, scoala ocupa cam mult timp. In sfarsit vad si eu cum e sa fii la liceu. Si tragand asa o concluzie => VREAU vacanta 🙂 . Si nu numai eu.

Sa vedem: multe teme, multa chimie/biologie, multe ore. Daa! E frumos la liceu! Mai ales cand ajungi sa traiesti pentru biologie si chimie. Ar trebui sa vad si partea frumoasa, nu? Sa ma gandesc: colegi buni, profi de ambele categorii ( refuz sa le enumar ), pauze distractive, cred ca am dezvaluit si cealalta parte. In care nu exista stres, note, profi. In care te relaxezi si incerci sa uiti ca ai luat o nota mica sau ca maine ai test la informatica.

+ orele de muzica si desen ( cele mai stresante ) :)) in care vizionatul filmelor domneste. Ce viata. 8-> E 19:36 si abia am terminat de invatat. De acum, No Stress si discutii pe mess ( Ca deh, era tehnologiei ) :)) Fac cate o pauza si mai scriu un rand. Asa trec orele, minutele, secundele si vine weekend-ul. :>

 Si ca sa nu zic ca am scris degeaba, am sa pun si „a photo”.

  Curtea colegiului. Moment de plcitiseala. 😉

Un gând despre “High school 2

  1. Da, rutina zilnica… desteptarea, apoi scoala, dupa, acasa… teme pana aproape de ora 7-8, apoi liber pana cand te ia somnul, si tot asa, exceptand week-endul;)
    Viata e frumoasa… vineri lucrare la chimie :X vechile copiutze.
    Viata de licean… sa profitam de ea cat se poate. Asa cum se cuvine… cate un chiul, o evadare in club… si sa nu mentionez ca va veni si profa de engleza dupa noi fix in club… si chiar a venit:)) De atuncia ne-am invatat minte sa ne ducem in alta parte.

Lasă un răspuns

