Gasit.Comentat

Timp liber :>. Si ce as putea face? Mai vizitez putin blogul, mai aflu unele, altele… Si acum ( imi dreg glasul ), am zis eu in vreun post anterior ca am vizionat High school musical 1,2,3,4,5…??? Sau ca mi-ar place? 🙂 Ne :-j.

So, aici nu veti gasi ceva de genu`:

  • versuri fabulos high school musical 2
  • fabulos high school musical versuri
  • fabulos high school versuri
  • caine politist rex

Concluzie: aceeasi tema, acelasi search, dar altfel ordonate cuvintele ( poate, poate il gaseste pe Zac Efron in persoana pe aici. S-o fi ascuns si el… ) si nici caini politisti antrenati pentru nu stiu ce operatiune secreta :)). E doar cainele meu! Cred ca mi-a ajuns pe azi. :”>

Lasă un răspuns

