Christmas time

In sfarsit o bine meritata vacanta. Cred ca era si cazul dupa atatea teze, teste si ascultari. Si bineinteles e si „Christmas time”. Febra cadourilor, cumparaturilor, „designul” bradului :)) si celelalte feluri de mancare ma fac sa imi doresc ca vacanta de Craciun sa fie mai lunga.  Dar… sa ma trezesc. No way… Normal ca dupa 2 saptamani magice, toata atmosfera se destrama.  Dar pana atunci sa ma bucur de aceste clipe. :>

Din pacate nu a nins… iar „Mosu`” va veni iarna asta pe bicicleta :>. Cu ocazia asta poate slabeste :>. Daca privesc mai bine pe fereastra pot observa ca timidele raze ale soarelui imping norii. Off… Asta e luna Decembrie? :O Mai scriu un rand, ma mai gandesc la cadourile ce le voi primi, sau le voi darui, depinde de caz.  Umbland pe net, am intrat aici – http://www.zchocolat.com/default.asp?zid=cj&AID=10450260&PID=2502096 – si consider ca acolo am putea gasi cel mai buuuun cadou de Craciun. Parol!

Un gând despre “Christmas time

  1. Si tot a trecut Craciunul… dar nu plange ca vine altul;) Craciun fericit!
    Totusi, a inceput sa ninga, chiar dupa Craciun…. da o dat si de Craciun o ninsoare pe aici… sa nu fim totusi marlani.
    Ce pot spune… ca m-am distrat!!!!!!! Chef in fiecare seara cu baietii si fetele. Dar a fost si ger brrrrr…. mai ales cand s-a facut bal la mine in sat…. -17 grade si m-am dus pana aks sa-mi incarc putin telul…. umblam cu capul gol cu tovarasul.

Lasă un răspuns

