Da?

Uhm, timp liber!! Acum! Cand ma gandesc cat mi-o iesi media la info, ca de matematica, nu mai zic nimic. De abia realizez ca aproape a trecut un semestru de clasa a IX-a. De abia realizez ca sunt boboaca. De fapt, abia acum realizez cam multe. In timpul semestrului am fost retinuta de toate maladiile ereditare si legaturile chimie. Si cand ma gandesc ca va continua, again and again…
Nu prea am inspiratie la ora asta, da` nevoia de a scrie… deh, obisnuinta. Zilele astea imi aminteam de entuziasmul care m-a cuprins la inceputul liceului. Pentru ce? Pentru a iti da seama ca viata de liceu nu e asa cum ti-o imaginai tu candva? Pentru a realiza ca notele bune nu mai exista ( mai exista, dar nu si la materiile de profil )? Neah :-j, cred ca imi mai doresc putina vacanta, prelungita, probabil.
O sa profit de weekend-ul acesta, o sa extrag numa` lucruri bune. Si o portie dubla de somn. 😉 Nb!

Un gând despre “Da?

  1. Dulce:) Dar cum sa nu ai inspiratie ca sa sa scri? Ca eo as scrie in continuu si in continuu, daca asa avea timp si chef. Mai mult, versurile se bazeaza pe inspiratie… ce mai, poveste in versuri, dar de astea nu pot scrie tot timpul.
    Greu la liceu… chiar nu mai sunt note bune la ce e mai inportant. La info… a inceput sa creasca de anul acesta:) M-am mirat cand am auzit ca am luat 7 la lucrarea la info… mai ales 7 in teza semestrul trecut… asa e.
    Se usureza materia la info din clasa a XI-a. Dar la mate, ma descurc cat de cat, si tre si mai bine.
    Succes la scolik;) … mai ai inca 7 semestre cu asta si gati liceul.

Lasă un răspuns

