Tembeliziunea

Abia acum realizez câtă dreptate are profesorul meu de istorie, atunci când ne spune că televiziunea română e de tot râsul.

                   Dimineaţa, in weekend, când imi doresc să vizionez ceva de calitate ( mai sunt şi ceva filme interesante ), trebuie să descopăr că, uimitor, in acea seară, Guţă, este nominalizat la “ Cea mai populară vedetă”. Pfoă, dacă şi el este un V.I.P, atunci trebuie sa redefinim sensul cuvântului. Eu nu pricep, dar de loc, cum s-au extins manelişti. Plânsetele lor nu pot fi numite muzică. No way! Şi enervant este faptul că aşa-numitele televiziuni au ca invitaţi, in fiecare ediţie, câte un “preparat culinar”: Salam, Peşte sau “avertizări meteorologice”: Vijelie. K Presupun că doar aşa le va creşte audienţa.

                  Sincer, mă dezgustă toate emisiunile “de top” care răsar in fiecare luna: cu ocazia noului an, cu ocazia sfintei lipse de bani etc. Decât să imi pierd timpul aiurea, fără să mi se prezinte nimic interesant, mai bine citesc  o carte. Şi cred că asta ar trebui să facă şi majoritatea inculţilor români ( nu ducem lipsă). Poate că in trecut, mai existau emisiuni interesante, dar virusul maneliştilor le-a distrus. Bine că am reuşit să imi fac un vaccin anti-gripal. Cică funcţionează şi in cazul manelelor.

                   Nu internetul strică educaţia, ci emisiunile gen „Acces direct” „Acces la incultură”, cu toate „elevele model” ajunse peste noapte vedete. In Romania nu mai sunt promovaţi copiii/studenţii  cu adevarat inteligenţi, ci sunt consideraţi TOCILARI. 0-1 pentru Romania noastra.

 

 

 

