Imi pasa? Sau nu?

Printre cutii cu servetele, ceai si dureri de cap, mi-am facut  timp sa mai tastez si p-aci. De ce ? Pentru ca asa ma relaxez, uit de stres si ca sunt racita. Prima data iarna aceasta. :-<  Muzica ma transporta in alta parte. Dar parca si playlist-ul e  prea incarcat, iar melodiile, poate prea „uzate”. Un post de radio imi alunga singuratatea si ma face sa zambesc. 🙂 

 Oooo, ce repede a trecut ziua aceasta. Si sa nu imi spuneti ca Luni iar la scoala. Teste! :O  M-am saturat de afisele tampite de pe blocuri, in care elevii sunt avertizati ca: ” Este interzis stationarea. Atentie, elevi!”  Ar trebui sa mai existe si niste avertizari de genul: ” Va rugam sa ne scuzati analfabetismul.” Da` de unde? :-j Ei ne atentioneaza pe noi, ca nu avem voie sa stationam, sa luam o pauza, sa nu plimbam, dar nu se uita la greselile destul de evidente din textele lor. WTF? Nu mai exista nimeni care sa scrie corect?! Fara greseli? Poate si eu mai gresesc, din neatentie,  graba, dar verific de 2 ori, de 3 ori etc. Daca un elev poate face asa, sacrificandu-si 1 minut sau mai putin din timpul sau liber, politia sau cei din primaria orasului de ce nu ar incerca? Nu ii costa nimic, e gratis! si nici nu se fac de rusine. Helloooo! Noi, liceenii suntem depunctati din cauza unor mici erori, iar voi, prin ce mod reparati greselile? Facand mai multe?  Nein. :-j  Pe voi nu va observa nimeni, ca doar nah, sunteti persoane „importante” sau cum mai auzi pe strada   cate o batrana ( nu ca as avea ceva cu ele ), ” E de la politie, maica!” Si ce? Ei nu pot gresi? Daca era vorba de un elev, ” Taaare depravat e tineretu` din ziua de azi.” Mna, mai sunt si uscaturi, dar sa nu generalizam.

Am terminat cu scrisu` pe ziua aceasta. Ma intorc la servetelele mele si sa nu uit de ceai. Si nu uitati. Salvati planeta,  scrieti corect gramatical. 😉

2 gânduri despre “Imi pasa? Sau nu?

  1. Asa e… mai nou scriem in vers… cum ar fi commul lu’ Sfarsit…: frumos site ai…. nu ar fi normal sa scri: Ce site frumos ai…
    Ne-a tampit engleza, ori lipsa de documentare din carti. Si eu fac greseli, si eu scriam asa… dar le-am vazut si m-am apucat sa le corectez… si tot mai fac, dar nu asa de multe.

Lasă un răspuns

