Teoria brandurilor

Iata-ma in sfarsit la tastatura, scriind putine randuri pentru blogul de care abia imi mai aduceam aminte. Dar sa las asta la o parte si sa ma leg de subiectul pe care vreau sa il discut. Cu cine? Cu mine, cu personalitatea mea, sau nu.

Veneam azi de la scoala impreuna cu un coleg care imi tot explica importanta hainelor de firma si a logo-urilor scrise cat mai evidentiat pe toata suprafata textilelor ( ca sa ma exprim elevat ). Eu chiar nu inteleg unde e fantezia acestor lucruri, ce ne confera? Colegul ar raspunde, bineinteles, „popularitate”. Da` hai sa fim sinceri. Popularitatea o poti castiga si prin altceva, nu etalandu-ti toata garderoba plina de logo-uri.

„Brandurile sunt importante. Ele reprezinta viitorul.” imi tot explica mie. Da` eu nu si nu. Care-i diferenta intre un tricou simplu si unul care are inscriptii „cool”? Ha?  Brandurile au aparut din nevoia oamenilor de a iesi in evidenta, de a crede ca sunt diferiti fata de ceilalti. Eu consider ca mai intai ar trebui sa analizam cum ne sta cu o haina si cat de bine ne simtim cu ea si apoi sa ne uitam la eticheta cu numele firmei.

Vazusem acum cateva luni aici ( click ) ca apa a devenit un brand. Dar nu conteaza interiorul, ci exteriorul, adica sticla si bineinteles numele brandului care este scris cu… cristale Swarovski.

Sincer, as cumpara o sticla d-asta, dar fara numele scris cu cristale, fara brand. Doar sticla si continutul din interior. Dar sunt sigura ca jumatate din snobii de pe lume ar spune: „ia uite-o si p-asta. Ce mai cumpara.” Dar ei uita ca odata, au dat bani pe o asa sticla. 😉

Si daca tot am umblat, am descoperit si o rochie care mie una imi place.

Marion Cotillard

Un gând despre “Teoria brandurilor

  1. Da ce apa e aia? sa si-o tie ca eo am destula la robinet… si daca e minerala in ea…. scump dom’le… dincolo era mai ieftina.
    In ziua de azi daca ai haine de firma, esti ciumeg… vorba vine. Totusi… esti ciumeg si daca ai haine care nu sunt de firma, dar sa alegi ceva frumos. Viu colorat. Sa iesi in evidenta.

Lasă un răspuns

