Românu`

În timp ce mergi spre şcoală, deduci multe lucruri. Spre exemplu, eu am observat în două zile că “românu`” s-a schimbat ( oare a fost altfel?). Mda… Ceea ce am concluzionat într-un moment de meditare nu este deloc promiţător…

  1. Românu`  = cel care ascultă manele la maxim atunci când stă la semafor.
  2. Românu`  = cel care mănâncă seminţe în timp ce merge. Probabil au un gust mai bun…
  3. Românu` = cel care comentează atunci când treci pe lângă el. Şi asta nu se manifestă doar la “ăia” de 17/18 ani, ci şi la libidinoşi ( vorba profului de istorie ) mai în vârstă care se cred adolescenţi. Mai există şi d-ăştia…
  4. Românu` = cel care vorbeşte zgomotos, deşi însoţitorul e la 2 cm distanţă.
  5. Românu` = cel care opreşte maşina la 5 metri de coşul de gunoi şi aruncă pe stradă paharul în care a fost cafea. Am fost martoră.
  6. Românu` = cel care conduce ascultând “minimal”, iar când îl sună cineva, surpriză! Ringtone pe ritm de manea…

Cam atât am cules din “folclorul” României, dar mâine e o nouă zi. Alte persoane, alte caractere…

Un gând despre “Românu`

Lasă un răspuns

