About shopping

Fie că suntem nervoase, stresate, frustrate sau doar entuziasmate de oferte, noi fetele găsim diverse motive pentru a ne relaxa la o şedinţă de shopping. Însă trebuie să fim pregătite întotdeauna  pentru o luptă acerbă pe o pereche de pantofi. În următoarele rânduri pot părea superficială, dar nu e acesta cuvântul care să mă caracterizeze.

 Când plec la cumpărături trebuie să îmi repet  că “voi fi calmă şi înţelegătoare”. Deci, înarmată cu răbdare şi o listă cu reguli, plec în junglă.

  • Întâi practic window shopping. Analizez situaţia, dar deobicei nu îmi place mai nimic. NU vreau haine “kitsch-oase” cu sclipici/imprimeuri sau lucruri pe care le-am văzut la altcineva (presupun că e o regulă universală). Operaţiunea durează în funcţie de cât de multe magazine am în vizor.
  • Apoi urmează proba din fiecare shop. Încerc o bluză, a doua, a treia până devin exasperată şi oftez. Nu îmi amintesc să îmi fi plăcut vreodată această etapă. Cere prea mult efort şi se desfăşoară în spaţii relativ mici. Şi dacă nu mă decid, unele vânzătoare sunt atât de drăguţe încât nu ezită să arunce “în şoaptă” cuvinte plăcute.
  • După ce am terminat, reiau primul punct pentru a vedea ce am pierdut prin alte locuri.

 Eu am propria definiţie pentru shopping. Nu e necesar să mă întorc acasă cu multe lucruri inutile. Până la urmă, “a cumpăra” nu are doar valoare materială, ci şi spirituală. O haină, geantă sau o pereche de pantofi nu te încântă doar atunci când sunt la tine în garderobă, ci şi atunci când le observi într-un magazin.     

Lasă un răspuns

