Reîntoarcere

    Mi-e dor de mine. Cea de ieri, cea de altădată, cea cu câţiva ani mai mică. Fata cu multe vise în buzunar, cu gânduri ce pluteau în jurul ei, care credea că fiecare strop de ploaie e un sentiment pierdut de un suflet. Atunci îmi era uşor să mă rup de realitate, să îmi creez propriul film în care apoi mă transpuneam. Puteam modifica scenariul, înlocui personaje, fără a schimba ceea ce îmi doream cu adevărat. Lăsam viitorul să fie o necunoscută, o surpriză, ca un cadou primit de la destin şi eram vrăjită de prezentul care încerca să mă ţină captivă între gratiile unui singur an.  Atunci alergam fără a mă izbi de obstacole ca obligaţia. Savuram orice clipă petrecută la semafor, analizam figuri ale trecătorilor, fiecare cu expresii diferite: teamă, grabă, disperare… puteam vedea până în adâncul sufletului lor. Da… îmi lipseşte persoana care am fost odată!

   Mi-e dor de un jurnal. În special de confidentul meu roz şi de lacătul său fantezist. Era o adevărată plăcere să scriu fiecare pagină şi petreceam zile întregi căutând cheile pe care, bineînţeles, le pierdeam imediat ce le găseam. Pe filele sale am exersat arta scrisului şi am notat primele mele creaţii care acum îmi aduc un zâmbet pe buze. Secrete? Puerile, nevinovate, fără sens. Mici gânduri împărtăşite de alţii şi transcrise din memorie pe foaia albă. Şi dacă mă gândesc, un alt capitol din romanul vieţii.

    Ne schimbăm, mă schimb. Sunt conştientă că nu pot rămâne blocată într-un culoar al timpului. Ar însemna să trădez fiecare lege a universului, iar eu sunt fidelă. Un ultim lucru ce îmi rămâne de făcut e să trişez în jocul cu soarta. Dar nici asta nu ar fi corect… De ce maturitatea trebuie să vină odată cu vârsta? De ce nu poate fi opţională? Faţă de atunci, acum prezentul şi viitorul sunt perioade ale vieţii pe care eu trebuie să le construiesc. Of, “eu, cea veche”, nu vrei să ne reîntâlnim? Am multe să îţi povestesc, iar tu, multe de reamintit.

2 gânduri despre “Reîntoarcere

  1. Pingback: Reîntoarcere - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

