17…

Al 17-lea an… idei, dorinţe, libertate.

A început numărătoarea inversă spre maturitate.

O cursă contracronometru pentru care

Ştiu că trebuie să mă înarmez cu răbdare.

 

E ultimul an în care îmi permit să visez,

Ultimul moment în care am voie să eşuez.

E ultima clipă a puerilităţii,

Căci de mâine încep cărările vieţii.

 

E cântecul care mă trezeşte dimineaţa,

Briza mării care îmi ştie soarta.

E sufletul care-mi nutreşte ceva

Al 17-lea an, copilul din mintea mea.

Un gând despre “17…

  1. Pingback: 17… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

