Changes?

Câteva secunde din 2010, ultimele… Şi apoi, ca trezită din vis, realizez că a mai trecut un an. Însă, ca la orice început, totul e incert. Ştiu doar că e momentul celor 2011 dorinţe şi al rememorării celor 2010 întâmplări pentru ultima oară.

Anul acesta nu planific nimic, dar asta nu am făcut-o niciodată. Las timpul şi destinul să hotărască în timp ce eu păşesc printre zile. E mai bine să sper şi să realizez, decât să stabilesc şi să eşuez.

Anul acesta nu îmi pasă… de ceea ce cred ceilalţi sau ce îmi spun. Continui să am încredere în mine şi să nu iau în considerare orice cuvânt aruncat în vânt. Nu mă schimb, căci EU mă accept aşa cum sunt.

Anul acesta ignor… orice formă de răutate. Ceea ce nu mă deranjează, nu îmi poate schimba atitudinea.

Anul acesta nu voi modifica multe. De ce aş face-o? Aşa pot să rămân blocată, pe termen nelimitat, într-un culoar al timpului. Nu vreau să observ, încă, schimbările impuse de trecerea celor 12 luni. Prefer să mă agăţ de orice amintire, pentru a putea astfel să mai stau, pentru puţin, în 2010.

Un gând despre “Changes?

  1. Pingback: Changes? - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

