The architect of my own future

Cu cât sunt mai mult ancorată ȋn prezent, cu atât iluzia perfectă a viitorului se șterge treptat din imaginaṭia mea.  Nu știu dacă vinovată e realitatea sau doar această limită impusă de timp.  Însă știu că ȋntotdeauna m-am regăsit  ȋn trecut și prezent și, ca visul meu să fie complet, ȋmi doresc să mă descopăr  ȋn viitor. Dar nu oricum și nici oricând, ci ACUM și prin puterea creatoare a minții, căci ea ȋmi lărgește orizontul, ȋmi deschide calea spre perfecțiune și  ȋmi oferă o parte din hrana vindecătoare a sufletului.

ImagineNe ȋndreptăm cu pasi mici, dar siguri spre viitor. ȋnsă ce ar fi acesta fără miile de forme pe care i le dăm de-a lungul vietii, fără voința noastră de a-l modela și fără visele cu care ȋl ȋmbrăcăm atunci când dorim să realizăm desăvârșitul? Se pare că suntem creatorii propriului destin , ȋn adevăratul sens al cuvântului. Sau poate că suntem artiștii din umbră ai viitorului și doar simplele marionete ale prezentului. Poate că trecutul ne aparține, ceea ce urmează la fel, ȋnsă momentele actuale sunt cele care ne dețin, ne modelează și , ȋntr-un anumit fel, ne țin captive ȋntr-un oarecare pragmatism  ucigător de idei și creație.  Auzim atât de des “trăiește clipa”, ȋnsă nimeni nu reușește să facă acest lucru ȋn adevăratul sens al cuvântului, deoarece niciunul dintre noi nu poate renunța la trecut și nici la a-și proiecta, ȋn subconștient, viitorul. Dictonul e necesar pentru a ne aminti ca acum suntem legati de prezent, indiferent de căile pe care le urmează imaginația noastră și că am putea, cu multă voință, să ne construim si momentul actual.

Nu știu ce mă nemulțumește mai mult. Faptul că sunt prea preocupată de prezent pentru a-mi vizualiza mental viitorul sau că, pe parcurs, nu ȋmi mai las visele să ȋmi construiască măcar o mică parte din acesta.

Imagine

Lasă un răspuns

